FAQ - lista najczęściej zadawanych pytań
1. W jaki sposób mogę zamówić meble w STREFIE NA WYMIAR ?
Należy wybrać studio mebli które najbardziej Państwu odpowiada i umówić się na wizytę z projektantem lub po prostu nas odwiedzić.Obecnie mamy dwa duże studia w rejonie mazowieckim – Pruszków ( 190 m2 ekspozycji ) i Garwolin ( 130m2 ekspozycji) .
Można również wypełnić formularz kontaktowy na naszej stronie, po wypełnieniu formularza skontaktujemy się niezwłocznie z Państwem
Link do formularza: http://www.strefanawymiar.com.pl/kontakt/
2. Czy konieczne jest umówienie wizyty w salonie?
Nie. Zalecamy jednak wcześniejsze telefoniczne umówienie wizyty – STUDIO PRUSZKÓW: +48 575 540 175
STUDIO GARWOLIN: +48 575 501 751 . Dzięki temu mamy pewność, że projektant ma zarezerwowany czas tylko dla nas i nie będziemy oczekiwać w kolejce. Ponadto oszczędzamy swój czas jadąc na wyznaczoną godzinę, unikamy strat czasu na oczekiwanie.
3. Kiedy dostanę wycenę zaprojektowanych mebli?
W czasie wizyty w salonie. Projektant przygotuje projekt i jego wycenę w kilku wariantach cenowych. Oferujemy wyjątkowo przejrzysty sposób wycen, który przy zaprojektowanej kuchni obrazuje kilka propozycji cenowych wynikających z zastosowanych materiałów. Dzięki temu uzyskujemy efekt dopasowania do preferencji klienta, który wybiera odpowiedni dla siebie wariant oferty.
4. Czy mogę otrzymać wycenę e-mailem?
Tak.
5. Jaki jest koszt przygotowania projektu i wyceny?
Wstępny projekt i wycena są przygotowywane bezpłatnie. Projekt po jego przygotowaniu jest dostępny tylko w studiu – nie wysyłamy projektów e-mailem.
6. Jeżeli zaakceptuję projekt i wybiorę wariant wyceny, to co dalej?
Projektant dokonuje wizyty u klienta, aby dokonać ostatecznych pomiarów. Kolejnym etapem jest podpisanie umowy, która zawiera wszelkie parametry realizacji projektu, płatności i sposobu realizacji zlecenia. Zlecenie trafia do produkcji, w której powstają Państwa meble. Meble będą dostarczone w uzgodnionym przez studio terminie i zamontowana przez naszych profesjonalnych montażystów.
7. Czy datę montażu trzeba dokładnie uzgodnić?
Tak. To ważne, bo ekipa montażowa musi przecież dojechać i zrealizować usługę montażu. Dlatego takie działanie koniecznie trzeba zaplanować, żeby termin i godziny pasowały również klientowi. Termin montażu uzgadnia się w momencie podpisania umowy w studiu.
8. Jakie warunki płatności klient musi zrealizować?
Wszystkie warunki związane z płatnościami są ujęte w umowie podpisywanej w salonie sprzedaży. Należy uważnie się z nimi zapoznać i przestrzegać zawartych ustaleń.
9. Na jaki okres jest udzielana gwarancja?
Standardowo na 2 lata. Na okucia ( zawiasy / systemy szuflad marki BLUM – z których tylko korzystamy ) – DOŻYWOTNIO.
10. Dlaczego warto wybrać markę STREFA NA WYMIAR ?
Dlatego że nasz zespół tworzą wspaniałe osoby, pełne pasji i zaangażowania z bardzo bogatym doświadczeniem w branży.
O CZYM WARTO POINFORMOWAĆ
- czy układ pomieszczenia jest już ustalony
- co ma być w salonie oprócz podstawowego wyposażenia
- jaka jest wysokość (np: 260cm)
- czy jest już coś ustalone / wybrane (np. model mebli, kolorystyka)
- wszelkie inne Państwa preferencje odnośnie wyglądu
- można przesłać kilka zdjęć inspiracji
Łazienka
Kuchnia
- czy są wybrane kolekcje płytek (ogólna kolorystyka łazienki)
- czy umywalka ma być nablatowa/ wpuszczona w blat / czy jako zestaw szafka + umywalka
- preferencje co do kształtu wanny (np: asymetryczna), umywalki (np: prostokątna), wc (np: jajowate), kabiny (np: narożna półokrągła lub z murowaną ścianką same drzwi)
- czy układ kuchni jest już ustalony (np: są już wykonane podłączenia, jest już zamontowane np: gaz/prąd fazowy do płyty)
- czy ma być w kuchni wyspa / półwyspa / miejsce do siedzenia / stół…
- co będzie w projektowanej kuchni z wyposażenia, czyli czy będzie pełny sprzęt AGD, lodówka wolnostojąca czy zabudowana, ekspres do kawy, zmywarka, mikrofala…